maandag 11 maart 2013

Sport en spel in 30°C. Hé! Ho!

Klaar voor 4B.
Vorige week het 5de leerjaar, deze week het 4de.
Ik heb al veel zin om bij juf Melany les te geven.
De kleintjes liggen mij ook beter. Klein hoort nu eenmaal bij klein hé.

Morgen mag ik mijn eerste taallesje geven.
Ik ben benieuwd hoe goed de leerlingen zullen luisteren.
Want daar hebben ze soms een beetje moeite mee...

Hé! Ho! Sport en spel, here we go. 
Ons eerste project ging deze namiddag van start.
We organiseren namelijk sport- en spel voor de kinderen van de naschoolse opvang. Deze middag hadden we de leerlingen van de bovenbouw.

Tik tak boem

De 40 leerlingen van het 4de, 5de en 6de leerjaar waren dolenthousiast.
We moesten hen soms zelf een beetje intomen.
Gelukkig kregen we hen stil met een trucje.
Het ging als volgt: Wij riepen luid "Hé! Ho!" waarop de leerlingen moesten antwoorden met "Ho". Vervolgens moest iedereen stil zijn. Verrassend genoeg werkte dit goed.
Estafetteloop met een bekertje water

Niet enkel de leerlingen hadden een fijne tijd.
Ook de toeschouwers genoten... We hoorden hen luidop lachen.

Hieronder zie je nog enkele foto's van het gebeuren: 



PS: Dank je huisgenoot Marc voor het maken van de foto's.

Blunder van de dag 
"Hé, gij kunt u Go-Pro ombouwen tot camera? Zalig!"
"Uhm..Nee das mijnen gewone camera."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten