zondag 10 maart 2013

Kleine gluiperds in ons huisje.

Kleine gluiperds

Na een korte nacht ben ik deze ochtend toch om kwart na 8 uit mijn bed geraakt.
Gisterenavond wou ik op tijd gaan slapen,
maar dat was buiten de kakkerlakken gerekend.

We hebben dan ook een tegenaanval ingezet.
Bijgevolg waren we 'half vergiftigd' door de pesticiden.
Het duurde minstens een uur tegen dat de stank een beetje uit mijn kamer verdwenen was.

Bezoekje aan de kerk 

Deze ochtend bezochten we samen met Annemarieke,
een meisje uit onze straat, een kerk.
Het ging er heel anders aan toe dan in België.
Er werd gezongen, geklapt... en de kerk zat echt stampvol.
Jongeren, ouderen, kinderen...van alle rassen.

Voor de dienst: lege kerk

We werden dan ook hartelijk ontvangen.
Op het einde van de dienst kregen we een hapje en een drankje,
De kerk bestaat namelijk reeds 25 jaar.

Enkele lekkere hapjes

De roze pannenkoek gevuld met kokos smaakte heerlijk.
De andere hapjes waren een beetje pikant,
maar wel lekker.

Zo, nu ga ik nog een beetje uitrusten.
x,
Lau

Blunder van de dag: 
Heel stilletjes uit bed komen om niemand in het huisje wakker te maken.
De kastdeur opentrekken en een glas in duizend stukjes laten vallen.
En dus... Iedereen wakker gemaakt. Scherven brengen geluk? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten