donderdag 28 februari 2013

Witjes op wandel in Suriname.

Observeren en bijleren

Vandaag weer een dagje geobserveerd op onze stageschool. 
Ondertussen vragen enkele nieuwsgierige leerlingen al:
"Wanneer komen jullie lesgeven?" 

3 - 2 - 1 START!

Maandag mag ik voor het eerst zelf lesgeven! 
Een lesje lezen in 4B en een lesje naar keuze in 5A. 
Waarschijnlijk zal ik rond 'gedichten' werken. 
Ik ben benieuwd of de leerlingen dit fijn zullen vinden.

Heet, heter, heetst

In de namiddag hebben we de hitte getrotseerd. 
En zijn we op zoek gegaan naar een tasje voor Katrien. 
Stillaan begint ook het 'geroep en gefluit' te wennen.
"Hey blondje" klinkt alvast beter dan "witje".

Bakje patat

Vanavond gaan we om een afhaalmaaltijd'je' patat. 
Die 'goeie ouwe' Belgische frietjes... 
Ondanks Suriname me super bevalt,
kan ik dit toch echt niet missen! ;)

Groetjes van een echte Belg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten